Etykiety

poniedziałek, 29 grudnia 2014

Starty w styczniu - tyle obaw...


Kiedyś postanowiłam sobie, że zacznę brać udział w biegach ulicznych gdy przebiegnę pierwsze 10km. Udało się! A więc styczeń będzie mój! W styczniu jest mnóstwo bardzo fajnych spotkań:

1. Bieg Noworoczny - śliczne medale ale bieg jest 1/01/2015, nawet gdybym nie wyjeżdżała w Sylwestra, to i tak martwiłabym się o moją silną wolę podczas nocy Sylwestrowej, więc dla mnie odpada ale z tego co wiem kilku znajomych podejmuje wyzwanie. :)

2. III Bieg Noworoczny - to już opcja dla tych, którzy popili w Sylwestra :D Bieg odbywa się w Parku Skaryszewskim 3/01/2015, opłata do 29/12/2014 - 40zł

3. 9 Bieg policz się z cukrzycą - to z kolei bieg WOŚPowy, minimalna opłata - 20zł (całość kasy idzie na pompy insulinowe dla kobiet w ciąży, dystans : 5km, 11/01/2015. BIORĘ UDZIAŁ.

4.  On the run PGE - meeeegaaaaa sprawa! 13/01/2015 PGE ozdabia światełkami Łazienki i robią bieg o 20:00, jaram się strasznie! Opłata startowa niska, chyba ok 25zł. BIORĘ UDZIAŁ!

5. X bieg o puchar Bielan - 5km, również jest dłuższy bieg. Fajnie bo opłata niska (do 10/01/2015 - 25zł) ale wciąż się zastanawiam bo daleko, a leniwa jestem.

6. X Bieg Wedla - w Skaryszaku, do wyboru 5,43km bądź 9km (albo jedno i drugie), wpisowe 40zł, na chwilę obecną nie ma już miejsc.

I jeszcze jedna pozycja w lutym:

7. Bieg dla Par - strasznie bym chciała!!! Para biegnie po 5km, później czasy się sumuje. Marcel powiedział, że pobiegnie ze mną, później powiedział że dzisiaj wobec tego musi pójść pobiegać i ostro trenować, żeby być gotowym na 5km i na tym się skończyło :D Zobaczymy co z tego będzie, obniżone wpisowe do 15/01/2015 więc pewnie od 10/01 będę szukała pary do biegu. :D

Miałam jeszcze napisać o trylionie obaw, które mam przed startem ale jakiś taki długi ten post o obawach będzie później. :)

Gdy Miśka nie pozwala zrobić selfie...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz