Etykiety

poniedziałek, 26 stycznia 2015

X Bieg Wedla - pakiet startowy

Dzisiaj pierwszy dzień odbieranie pakietów na Wedla, więc pojechałam od razu po pracy. Zawsze odbieram wcześniej bo bez kolejek. Bieg był najdroższym ze wszystkich na których do tej pory byłam (wow! ten to już czwarty! :D) - kosztował 40zł. No to dojechałam, odbieram pakiet, a wygląda on tak:


No jakaś lipa, bieda straszna. Dopłacając 20zł można było dostać koszulkę techniczną ale na co mi kolejna.

W środku:
- numer startowy
- agrafki
- chip


Mam nadzieję, że bieg będzie fajny bo dużo osób chwali. :D 

Więc Wedel w sobotę, a w niedzielę I Bieg "Biegam Bo Lubię Lasy", bieg jest darmowy ale mam jakieś przeczucie, że będzie meeeegaaaa!

Aha na stronie Wedla jest fajny filmik jak zamontować chipa dla takich świeżaczków jak ja. Polecam! klick

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz