Etykiety

piątek, 16 stycznia 2015

Najfajniejsze biegi styczeń - luty.


Całkiem niedawno pisałam o najfajniejszych biegach w styczniu klick od tej pory trochę się zmieniło. Pozapisywałam się jak głupia, a więc mała aktualizacja tym razem do lutego. A więc co przed nami:

weekend 17-18/01/2015
X Bieg o Puchar Bielan, to najbliższe wydarzenie, już w niedzielę!!!

weekend 24-25/01/2015
Kolejny tydzień, a właściwie weekend odpuszczam bo urodziny Mamy Marcelka - jedziemy do Tomaszowa.

weekend  31/01-1/02/2015
Tutaj czyste szaleństwo. X Bieg Wedla o którym już pisałam i nowość w niedzielę!!! Biegam Bo Lubię Lasy. Sprawa ciekawa, odbywa się to to w Chojnowie, podobno gdzieś koło Piaseczna. Bieg jest za free (łoooooooo!!!), do tego jest cykliczny. Organizatorzy zapraszają do poznania lasów Zimą, Wiosną, Latem, Jesienią. Po każdym biegu jest medal 4 medale składają się w jedną piękną całość. Super, super na prawdę super! Zapisywać się!

weekend 7-8/02/2015
Pusto, aż się zdziwiłam. Z tego co pamiętam tutaj jest Falenica.

weekend 14-15/02/2015
Miał być I Bieg dla Par w Walentynki ale wkurzyłam się na nich. Ciężko jest się zapisać tzn. muszą być zapisane 2 osoby, a formularz jest dla jednej. Najpierw zapisałam się w ten sposób, potem próbowałam się zapisać jako drużyna, dostałam potwierdzenie zapisu ale przez 2 tygodnie nie pojawiłam się na liście. Ponadto 40zł od osoby za start w Skaryszaku. Wczoraj minął termin zapisów z obniżoną opłatą nic się nie zmieniło, więc wybrałam inny bieg ale jaki zdaje się, że nie wiem. Na stronie z kalendarzem biegowym są dwa biegi jeden z Młochowie (4 km) drugi w Grodzisku (5 km). Wybierając jeden i drugi przekierowanie jest na tę samą stronę. Ok wybieram opcję, żeby się zapisać i pojawia się formularz do 5 km w Grodzisku, wpisuję sobie spokojnie dane sialalala i pokazuje mi, że zapisałam się na bieg w Młochowie 4 km. Nie wiem o co chodzi, ani gdzie będę biegła, natomiast w regulaminie jest napisane, że będziemy biegli związani czerwoną wstążeczką. :D:D:D
Ponadto 14/02/2015 zapowiedziała się II edycja On the Run PGE na które też chciałabym pójść.

weekend 21-22/02/2015
Tutaj jak na razie pusto, dla chętnych dostępna Falenica.

weekend 28/02-1/03/2015
Bieg Pamięci Żołnierzy Wyklętach - zapowiada się fajna sprawa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz