Etykiety

niedziela, 15 lutego 2015

Jak sprawić, żeby Narzeczony rzucił Cię w Walentynki?


Trochę z opóźnieniem bo już po wszystkim i pisałam o tym na fb ale dla jasności.

Jak sprawić, żeby Narzeczony rzucił Cię w Walentynki?

Wbrew pozorom nie jest to trudne. Plan był taki. Rano biegnę z Marcelem w Młochowie, specjalnie wybrałam bieg z najmniejszym dystansem - 4km, związani czerwoną wstążeczką, srety-o rety, wierząc, że Marcel sobie poradzi. Wieczorem On The Run, już sama ewentualnie Marcel w roli kibica. Niestety miejsca na On the Run rozeszły się w ciągu godziny, straciłam nadzieję na udział w tym biegu. Już się z tym pogodziłam, trudno. Aż tu nagle PGE zrobiło konkurs, do wygrania pakiety, trzeba było wstawić swoje zdjęcie z drugą połówką kreatywne, pozytywne, itd. Nie miałam nic do stracenia - wstawiłam i dzisiaj dostałam wiadomość - wygrałaś dwa pakiety startowe na On the Run PGE. DWA! Dla mnie i tej drugiej połówki ze zdjęcia. Biegniecie RAZEM! A więc mój Marcelek, którego kontakt ze sportem odbywa się za pośrednictwem telewizora ma pokonać jednego dnia 9km. Biegiem. Chyba musi mnie kochać. Chyba musi.

Nie wiem, na prawdę nie mam pojęcia co muszę wymyślić, żeby się jakoś zrehabilitować. Chyba będę musiała być kibicem na wędkarskim grand prix.

Jeśli ktoś przebije mój sposób na Walentynki, stawiam piwo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz