Etykiety

czwartek, 16 kwietnia 2015

Są takie książki, które nie powinny się kończyć


Nie powinny się kończyć ale się skończyła mimo tego, że delektowałam się każdą stroną. Bardzo polecam! "Jedz i biegaj" Scott Jurek, to książka która bardzo delikatnie, strasznie romantycznie prowadzi przez świat ultramaratonów. Uspokaja, wprowadza w trans, sprawia że dzieje się magia. Nie będę się dalej rozwodziła w szczególności, że została zrecenzowana już bardzo dobrze, niesamowicie zgodnie z tym co ja poczułam.

Ta książka to danie niesamowite. Daje motywację, siłę, mądrość do pokonywania kolejnych granic swoich możliwości, i to nie tylko na biegowych ścieżkach. Za pierwszym razem połyka się ja w całości, a potem delektuje smakiem każdej strony z osobna. Marek Dudziński

I na koniec mój ukochany cytat, wykorzystany właśnie w "Jedz i biegaj":

Jeśli nie stoisz na krawędzi, zajmujesz zbyt dużo miejsca. Randy "Macho Man" Savage

i jeszcze jeden:
 
Rób zawsze to, co boisz się zrobić. George Bernard Shaw

Polecam, polecam, jeszcze raz szczerze polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz